19 december 2010

PostHeaderIcon Luxor: ontbijt, lunch en diner

De volgende ochtend ontbeten met naast de gebruikelijke yoghurt, brood, feta en een croissant, thee en pruimensap.
Bij de lunch had ik inmiddels een flinke honger, gewoonlijk eet ik om 11.30 (ik sta om 06.00 uur op) en dat was nu flink later. Hier op mijn bord:
Plat brood, versierd met een kringel kerrie, witte boontjes, bloemkool en een gebakken ingesneden aardappel.
natuiurlijk kon ik het gebakbuffet niet voorbijlopen. Hier zie je diverse soorten Egyptisch gebak: kokostaart, cakestaafje gedoopt in suikerwater en halva.
Een cruise zou geen cruise zijn zonder "tea". Een high tea kan ik het niet noemen, maar we kregen een kopje thee met koekjes.
Mocht je denken dat ik na zo'n lunch en de "tea" genoeg gegeten had, dan heb je het mis. Hierboven mijn dinerbord. Falafel en een courgetteschotel met brood en tahin.

En ook dit keer heb ik een greep in het dessertbuffet gedaan. Notentaart, kokostaart, bladerdeegrolletjes en  een stukje flan.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen