19 december 2010

PostHeaderIcon Aswan: Iberotel Crown Emperor

De verzorging aan boord was prima, nadat wij de eerste dag aangegeven hadden dat er een aantal vegetariërs in ons gezelschap waren, kregen we bij het diner een extra vegetarisch gerecht: gefrituurde bloemkoolroosjes.
 Liefhebber van salades, nam ik daarna een bord met gemengde salades van courgette met tomaat, en courgette met pompoen, paprika en ui met daarnaast brood en olijven.
 Gevoplgd door een paar stukjes taart. Chocolade-pistache, baklava en een soort driekleurige pudding.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen