19 december 2010

PostHeaderIcon Egypte: Caïro

De dag begon weer goed met een lekker ontbijtje in ons hotel. Yoghurt, feta, roerei, een geroosterd tomaatje en twee falafels. Erbij komkommer en kerstomaatjes en een glas Kerkadeh.
Na ons bezoek aan het Egyptisch Museum zijn we door onze chauffeur afgezet bij een Falafel restaurant, waar ik linzensoep besteld heb en natuurlijk
Falafel. Je krijgt alleen nogal veel, ik hield dus genoeg voor later terwijl wij op het vliegveld wachtten op onze binnenlandse vlucht naar Aswan.
Hieronder de foto's van de Falafelbakkers.
Zij vonden het geweldig om gefotografeerd te worden terwijl zij aan het werk waren.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen