19 december 2010

PostHeaderIcon Air Egypt: vliegtuigvoedsel

Van zeven tot en met vijftien november hebben wij een korte vakantie met familie in Egypte doorgebracht. Foto's zijn te zien op mijn website. Hier beperk ik mij tot het eten. De service van Egypt Air is in vergelijking met mijn laatste vlucht met deze vliegmaatschappij verbeterd. Werd de vorige keer door duidelijk oververmoeide stewardessen het eten nog net niet voor je neergekwakt, dit keer was de service prima. Helaas blijft het eten in kwaliteit achter, al is het niet zo slecht als dat van KLM, want dat is met stip de slechtste provider.
Hier de foto's van onze vliegtuigmaaltijd. Er was jammer genoeg alleen een keuze tussen vis en vlees, vegetarisch was niet mogelijk. Een mevrouw die vroeg om een vegetarische maaltijd werd geadviseerd het vlees of de vis te laten liggen en er omheen te eten....
De vis en de rijst was droog. De salade (hieronder) klein, maar eetbaar, verder een witte bolletje met smeerkaas en roomboter en een stukje zoete taart.
Air Egypt is alcoholvrij. Ook aan christenen wordt geen alcohol geserveerd. Dus moesten wij het doen met thee en water. Het was een matige maaltijd. Ik heb wel beter (Lufthansa en Turkish Airlines) en ook veel slechter gegeten (KLM).

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen