19 december 2010

PostHeaderIcon Egypte: soep, salade en weer gebak

Je moet toch af en toe wat anders. Na bijna zeven dagen buffet heb je het wel gezien (en jij bezoeker vast ook). Hoe lekker de salades ook zijn, na verloop van tijd boeit het niet meer. Dus nam ik vandaag een soepje. Linzensoep, erg lekker met het kleine citroentje dat in linnmen verpakt makkelijk uitgeknepen kon worden zonder dat er pitjes in de soep komen. Slim!
 Hier mijn salade van de dag: kaas met paprika en tomaat, tomaten met paprikastukjes, gemengde sla en wortelsla.
Gevolgd door? Nog een bordje met paprika-timaten kaas, worteltjes en kekererwten met aardappel.
En natuurlijk gebak. bananenvlaai, kokostaart en twee stukjes chocoladecake.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen