12 juli 2008

PostHeaderIcon Mobiel bloggen: kaasplateau

Niet dat wij vandaag een kaasplatau besteld hebben als dessert na onze maaltijd, dat hoefde niet. Andere gasten deden dat. Op de vraag welke kaassoorten op het plateau lagen, antwoordde de gerant: dan moet ik even op de verpakking kijken! Hilariteit en verbazing. Even later kwam hij terug met een snipper papier met de namen van de kazen. Ik twijfelde al aan de kwaliteit van het gebodene. Nu weet ik dat het geen onwil is, maar onkunde. Jammer.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen