26 juli 2008

PostHeaderIcon Gevulde Courgette

Vandaag hebben we weer koelkast troubles. Eerlijk gezegd hebben we de afgelopen week geen dag zonder gehad. Dus zit ik nu weer te pielen met koel elementen die ik invries en dan in de koelkast neerleg om zo de tempetratuur naar beneden te brengen. Met dit verschil: dit keer kan ik de elementen in het invriesvak invriezen. Daar is het - 41. In de koelkast zelf is het (zonder elementen) + 17. Ik moest dus vandaag ons gehakt opmaken. 's Ochtens vroeg heb ik het bereid en daarna gekoeld in de wasbak met koud water. Ik heb geen zin in een voedelvergiftiging. Vanaf vandaag eten we weer vegetarisch en staan we voor melk, boter en kaas op rantsoen. Waneer houdt dit eindelijk eens op? Ik weet een ding zeker. Nooit meer een Smeg!!!!
(voor de aandachtige lezer: let ff op de lanyard links in beeld.)

4 reacties:

Anoniem zei

Ik weet dat je problemen met de koelkast hebt, maar eet je nog wel? Ik begin mij zorgen te maken.

Boontje zei

dat doe ik ook!

Anoniem zei

Als ik een extra boterham voor je mee moet nemen dan zeg je het maar. Warm eten is jammergenoeg moeilijk, want dan zit de maaltijd ook vol bacteriƫn na zo'n treinreis.

Boontje zei

laat dus maar, ik ga wel naar Kediri!

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen