19 juli 2008

PostHeaderIcon Harttransplantatie

Bregje vroeg: hoe is het met de koelkast? Nu: hij heeft een harttransplantatie ondergaan. Een helemaal nieuwe motor. De operatie is poliklinisch uitgevoerd in onze keuken, door een chirurg met een weegschaal. Er mag maar een paar gram gas in de motor, en dat luistert heel nauw. Het was een leerzame operatie. Niet iets dat je zelf kan doen. Volgens de monteur kwamen dit soort ziekten zelden voor, dus kunnen we ons nu verheugen in een lang en gezond leven voor onze Smeg. Ik hoop maar dat hij gelijk heeft, want vandaag is de garantietermijn afgelopen.....

3 reacties:

Anoniem zei

Nou zie ik dat ik wel kan reageren! Ik dacht dat het een bericht was dat ik door kon mailen. Maar je koelkast ziet er weer flitsend uit!

Boontje zei

Ach, aan zijn uiterlijk heeft het nooit gelegen. het was meer zijn hart dat de stress van ons huishouden niet aan kon! Hopelijk blijft hij het goed doen, want het is moeilijk leven is zonder koelkast! Warme limonade, zachte boter, lauwe melk brrrrrr

Anoniem zei

Je zag er ook gestresst uit! Gelukkig maar dat hij in aanmerking kwam voor zo'n harttransplantatie. Geen lauwe melk meer.

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen