3 juli 2008

PostHeaderIcon In de bonen....

Ik ben in de bonen. Mijn koelkast heeft na een bezoek van (nota bene!) een elektricien, de geest gegeven. Onze maaltijden zijn nu nogal sober: geen vlees, geen vis, geen boter. Enfin bedenk zelf maar wat niet kan. In een koelbox bewaren we nu ons rantsoen melk en kaas. Als gevolg van vakantie en drukte kan onze koelkast pas 9 juli gerepareerd worden. Dat is dus afzien. Leven zonder een koelkast, kan dat?
Vanavond eten we tortilla: Spaanse omelet met uien, aardappel en knoflook. Als sidedish tomatensla. Nu zijn onze kaas, eieren en room op, die kunnen dus niet meer bederven!

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen