9 maart 2010

PostHeaderIcon Athene: Hera Hotel

De eerste dag van onze vakantie in Athene hebben wij vanwege het gemak gegeten in ons hotel. Het Hera Hotel. In de recensies op internet was het hotel aanbevolen als een prima plek met goede kwaliteit eten en een mooi uitzicht op de Acropolis. En dat klopt. Hierboven staat mijn voorgerecht: geroosterde groenten met kaas. De naam van de kaas ben ik vergeten, maar het was een soort stevige Feta, qua textuur had het wel wat van koemelk mozzarella, maar smaakte pittiger.
Ruud had gekozen voor gerookte zalm met toast. Hij was erg tevreden, maar het was net als mijn voorgerecht, wel veel! Hierna kwamen nog de hoofdgerechten:
Varkenshaas voor mij en runderfilet voor Ruud met natuurlijk patat!
Ik kan niet zeggen dat het gerechten uit de Griekse keuken waren, wel smakelijk maar niets bijzonders. En het uitzicht? Dat was inderdaad heel mooi.
Hier een foto die wij gemaakt hebben vanuit het restaurant. De Acropolis was inderdaad niet ver van het hotel verwijderd. Jammer genoeg hadden wij een kamer op de derde etage, en dus niet dit uitzicht, maar wel een balkon!

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen