9 maart 2010

PostHeaderIcon Onderweg: vliegtuigvoedsel

Onderweg naar Athene kregen wij in het vliegtuig de kleinste broodjes uit mijn carrière voorgezet. Weliswaar verpakt in een bruin zakje met een prachtig verhaal over een oud familiebedrijf, dat sinds een poosje wereldwijd gegaan was met hun kwaliteitsproducten.
In het zakje zaten twee mini puntjes: een met kaas en een met kalkoenham.
Zuinigheid met vlijt, zou je misschien denken, maar dit is domweg krenterigheid. Een ding is zeker, voor het voedsel maak je zeker geen vliegreis!

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen