26 april 2010

PostHeaderIcon Vliegtuigvoedsel: Turkish Airlines

Wij maken een korte reis door Turkije om daar een aantal opgravingen te bezoeken, maar niet alleen in historisch opzicht heeft Turkije het een en ander te bieden ook in culinair opzicht valt er veel te genieten. Het begon al in het vliegtuig.  Er wordt een keuzemenu uitgereikt, met een keuze tussen kip en köfte. Ik heb gekozen voor de köfte met tomatensaus, een aardappelschotel en een salade van kidneybonen.
Het eten van Turkish Airlines is echt goed. (Het kan dus wel, lekker eten in een vliegtuig, alleen de KLM weet dat nog niet).
Het eten van Turkish Airlines is echt goed. (Het kan dus wel, lekker eten in een vliegtuig, alleen de KLM weet dat nog niet). Het bestond uit een royale köfte (lamsgehakt met kruiden) en lekkere gebakken aubergine. Het was daarnaast voldoende. Heel wat beter dan die twee miezerige broodjes die we bij de KLM voorgeschoteld kregen op weg naar Athene. Ik kan gerust stellen dat gezien onze ervaringen, naast Lufthansa, Turkish Airlines tot op heden de beste catering heeft.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen