11 april 2010

PostHeaderIcon Ernst Sillem Hoeve III

De tweede dag bestond het menu uit een lekkere amuse van forelmousse met viseitjes, dat door de combinatie van de zachte mousse en knapperige viseitjes erg lekker was. Hierna kwam het voorgerecht:
Het voorgerecht bestond uit een torentje van gemarineerde venkel omwikkeld met pastrami met een kletskopje van gebakken blauwe kaas en strepen van een paprika coulis, die duidelijk verse bereid was, er had van mij best wat meer van de coulis bij gemogen, nu kreeg je de indruk dat het voornamelijk vanwege het kleuraccent toegevoegd was en niet om de smaak.
Hierna kwam het hoofdgerecht. Ik had voor vis gekozen, Kabeljauw.
Het was een flinke moot vis met een salsa van verse tomaat. Ook vandaag kregen we weer een schaaltje aardappelgratin bij het eten. Ook dit keer heb ik het merendeel laten staan. Wat heeft deze kok met aardappelgratin? Veel te veel kaas over de gratin!
Het toetje was een chocolade parfait met een klein stukje butterscotch en een plakje chocola. Lekker, al had ik best een groter stukje butterscotch gelust, maar ik ben natuurlijk een vreselijke snoeper. ;-)

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen