11 april 2010

PostHeaderIcon Ernst Sillem Hoeve II: ontbijt

Niet alleen het avondeten is altijd prima verzorgd ook het ontbijt. Al merk ik wel dat ook bij de ESH er wijzigingen zijn in het beleid als gevolg van de crisis.

Een paar jaar geleden kreeg je veel lekkerder sap. Echt sap. Niet vers, het deed mij altijd denken aan de verse sappen van AH, uit die flessen. Dat is niet vers maar, op zelfgeperst na, het lekkerste sap dat ik ken. Nu wordt er Appelsientje geschonken. Een andere bezuiniging is het brood bij de hoofdmaaltijd. Vroeger kon je de hele maaltijd door verse broodjes krijgen en zoveel water als je maar wilde. Tegenwoordig prijst men het dure O2 water aan รก raison van 4,50 (of zoiets). Overigens kreeg ik op verzoek gewoon een karafje leidingwater met ijs. Het kan dus nog steeds, je moet er alleen om vragen. Ik begrijp het wel, nu de kamerprijs zo gedaald is, moet dit verlies ergens gecompenseerd worden. Ik betwijfel alleen of dit soort bezuinigingen veel zoden aan de dijk zetten.....

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen