7 juni 2009

PostHeaderIcon Rome: de laatste hapjes

Hier weer een espresso met een appelbroodje. Ook een van de mindere dolci. Overigens hoor je vaak verhalen dat zitten op een terras in Rome zo duur zou zijn. Dat valt in de praktijk wel mee. Zo waren we hier 5 euro kwijt. En natuurlijk hebben we nogmaals genoten van een heerlijk ijsje.Op aanraden van Mijanou hebben wij een ijsje gekocht bij de ijssalon op de hoek naast het Pantheon. Deze ijssalon is absoluut een aanrader. Nice Ice. Heel erg lekker en volgens mij het lekkerste ijs dat wij in Rome gegeten hebben. In mijn boca: chocolade ijs, amandelijs en straciatella.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen