20 oktober 2008

PostHeaderIcon Speulderbos III

Dag twee was het voorgerecht een rillette van zalm met geroosterd brood op een bedje van sla. Gevolgd door getrancheerde tournedos op een lepel aardappelpuree met wat boontjes. Op zich smakelijk, maar wel een kleine portie na een dag wandelen.Toen mochten we een keuze maken uit het desserbuffet. Een keur aan taarten, puddingen, fruit en koek. Wat jammer dat ze dat niet iedere dag doen, want dat was geweldig! En ik kon mij natuurlijk niet inhouden.
Op dit bord liggen drie taartpunten: chocoladetaart (andere dan gisteren), vlaai met slagroom en stukjes peer en een vlaai met rood fruit. Er naast: aardbeien, frambozen, bramen en zwarte bessen.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen