15 mei 2009

PostHeaderIcon Vliegtuigmaaltijd

Zevenentwintig april vertrokken wij voor een korte vakantie naar Rome. Bij vertrek bleek op Schiphol dat ons vliegtuig overboekt was en dat er geen plaatsen meer waren in de Economyclass. gelukkig mochten we toch mee, en nog wel eerste klas. Dus kregen wij een eerste klas vliegtuigontbijt: Er was keuze uit een zoet en een hartig ontbijt. Ik kreeg roerei, een worstje (dat ik heb laten staan) , witte bonen in tomatensaus (die ik ook heb laten staan), een vers bolletje met roomboter, twee franse kaasjes in een zoete vijgencompote en een fruitsla overgoten met mierzoete frambozenjus en thee. En dit was het "hartige" ontbijt! Waarom moet toch altijd alles vergezeld gaan van vieze zoete troep? Die kaas was veel lekkerder geweest met een gewoon crackertje en minstens een uur voor serveren uit de koeling. Maar wij mogen niet klagen. De Economyclass kreeg broodjes met beleg, en geen ei. In elk geval is het eten bij de KLM niet eerste klas. Bij Lufthansa is het eten stukken beter!

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen