16 mei 2009

PostHeaderIcon Rome: Espresso

Meteen de eerste dag in het informatiecentrum van het Forum Romanum ons eerste kopje Espresso. Op het terras voor de kolossale prijs van 1 euro. Volgens alle boekjes is iets drinken of eten op een terras duur. Maar dat viel dus best mee. Het was overigens niet de beste espresso uit mijn leven: de machine werd niet eerst met warm water voorgespoeld, de kopjes niet voorverwarmd en de koffie kwam uit een reservoir van gemalen koffie in de molen. Maar ik mag niet klagen. We zijn wel in Rome en het is lekker weer.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen