4 september 2011

PostHeaderIcon De Krat

Ik ben sinds een maand geabonneerd op De Krat, een bezorgservice van biologische en duurzaam verbouwde groenten, kruiden, fruit, sap, kaas en brood.

Een keer in de twee weken wordt bij mij een vegetarisch Kratje bezorgd met daarin een telkens verschillende selectie. Vleeseters kunnen vlees of vis in hun krat krijgen.

Deze week zaten er Thijm, brood van Renee, belegen Boerenkaas, Perensap, een groen bloemkooltje, mais, paksoi, aardappels, pruimen en twee soorten tomaten in het krat. Makkelijk én lekker.

Een aanrader voor wie op zijn gemak en op lekker eten is gesteld, want het kratje wordt elke week naar keuze op vrijdag of zaterdag thuisbezorgd.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen