20 augustus 2009

PostHeaderIcon Ernst Sillem Hoeve: lekker eten

Periodiek bezoeken wij de Ernst Sillem Hoeve voor een weekeindje fietsen, wandelen en gewoon lekker eten. Het is eenvoudig hotel (niet superluxe) maar wel een goed hotel. De kamers zijn schoon en goed verzorgd. Er is draadloos internet (waarom vind ik dat nou zo leuk), een zwembad, fitness, enfin alles dat ik graag zie. En soms hebben ze voordelige aanbiedingen, zoals nu, nu de bedrijven het laten afweten. Crisis of vakantie, ik weet het niet, maar ik doe er mijn voordeel mee.
Hierboven onze amuse. Een rolletje van chorizo, rauwe ham en roomkaas.
Gevolgd door een voorgerecht van gerookte zalm met spaghetti van komkommer en lollo bionda, pijnboompitjes en kappertjes.
Daarna op de huid gebakken snoekbaarsfilet met een saffraan lenteui sausje op een bedje van gehakte aubergine en tomaat.Ons etentje werd afgesloten met een parfait van frambozen. De saus kwam uit een potje, maar wij zullen dat maar wijten aan de vakantieperiode. Ook koks willen met vakantie. Misschien geen sterrenmenu, maar wel lekker.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen