22 november 2009

PostHeaderIcon Park Plaza Hotel Utrecht


Wij hebben een prijs gewonnen, een volledig verzorgd weekeinde in het Park Plaza Hotel Utrecht. Niet alleen een mooie kamer, een driegangendiner en een fles wijn maar ook de drankjes bij het eten bleken inbegrepen net als een fruitmand op de kamer. Het was een heel leuk weekeinde, waarin wij veel gezien hebben en ook lekker gegeten én gedronken!
 
De eerste dag besloten wij in het hotel te eten. Het weer was knudde en 's middags waren wij al behoorlijk verregend. Als voorgerecht kregen wij gerookte zalm met een garnituur van komkommer en eikebladsla.

Hierna tong met een beurre blanc, spinazie, tagliatelle en (zelfgemaakte?) half gedroogde zoete tomaatjes die erg lekker waren, maar wel wat veel. Dus ik heb er een paar laten liggen.

De maaltijd werd afgerond met chocolademousse met plakjes peer en cake gedrenkt in likeur. De bediening was vriendelijk en attent, onze eerste avond was een succes! Segafredo en Park Plaza Hotel Utrecht bedankt voor deze geweldige prijs!

1 reacties:

Bregje zei

Toch leuk zo'n prijsje!

About Me

Mijn foto
Boontje
Ik maak al jaren lang foto's van mijn maaltijden. Het leek me leuk om er nu eens wat bij te schrijven. Dus niet alleen de foto's, maar ook waar ze gemaakt zijn en wat er op het bord ligt. Dit blog gaat hoofdzakelijk over eten. Over dat wat ik gegeten heb, dat wat ik nog wil eten en meer. Het is geen recepten blog!
Mijn volledige profiel tonen